Incretel: De kortste weg naar bereikbaarheid! 0900 - 0800 - premium SMS 

 

 

 

Producten

Info: sales@incretel.be

0800 - 0900

 

ō    Optimale bereikbaarheid

Een goede telefonische bereikbaarheid is voor bijna alle organisaties essentieel. Met een 0800- of 0900-nummer bent u altijd bereikbaar onder ťťn algemeen nummer.

Naar een 0800-nummer bellen uw klanten kosteloos. Met een 0900-nummer kunnen ze u overal vanuit BelgiŽ bereiken voor een tarief dat vooraf door u wordt bepaald. Met dit tarief kunt u de kosten van uw 0900-nummer reduceren of zelfs uw servicenummer winstgevend maken.

ō    Mogelijkheden

Uw servicenummer kunt u direct laten routeren, het nummer komt zonder enige vorm van intelligente routering op de door u gewenste locatie binnen. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van intelligente routeringen. Zo kunt u het gesprek op datum-/tijdroutering een andere eindbestemming geven. Maar ook de keuze die de klant maakt, het netnummer van de beller, of de postcode van de beller kunnen, indien gewenst, een onderdeel uitmaken van wat er met het gesprek moet gebeuren.

 

ō    090x als betalingsmogelijkheid

Met micropayments van Incretel kunt u op diverse manieren betalingen laten doen via het Internet.

 

ō    Betalen per minuut

Zolang de telefoonverbinding openstaat, heeft de site bezoeker toegang tot de website. Tijdens het bezoek aan uw website wordt er met hoge regelmaat gecommuniceerd met uw server om aan te geven of de telefoonverbinding nog open is.

 

ō    Betalen per minuut (vooraf bepaald vast bedrag)

De website-bezoeker belt uw servicenummer. Als het volledige bedrag is betaald, bijvoorbeeld x minuten, verbreekt ons platform de verbinding en communiceert naar uw server dat deze klant zijn betaling heeft voldaan.

 

ō    Betalen per gesprek

De website-bezoeker belt naar uw servicenummer. De beller betaalt hiervoor een vast bedrag per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek. Het Incretel-platform communiceert naar uw server dat de betaling is gedaan.

 

ō    Mogelijkheden

Uw servicenummer kunt u direct laten routeren, het nummer komt zonder enige vorm van intelligente routering op de door u gewenste locatie binnen. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van intelligente routeringen. Zo kunt u het gesprek op datum-/tijdroutering een andere eindbestemming geven. Maar ook de keuze die de klant maakt, het netnummer van de beller, of de postcode van de beller kunnen, indien gewenst, een onderdeel uitmaken van wat er met het gesprek moet gebeuren.

 

ō    090x als betalingsmogelijkheid

Met micropayments van Incretel kunt u op diverse manieren betalingen laten doen via het Internet.

 

ō    Betalen per minuut

Zolang de telefoonverbinding openstaat, heeft de site bezoeker toegang tot de website. Tijdens het bezoek aan uw website wordt er met hoge regelmaat gecommuniceerd met uw server om aan te geven of de telefoonverbinding nog open is.

 

ō    Betalen per minuut (vooraf bepaald vast bedrag)

De website-bezoeker belt uw servicenummer. Als het volledige bedrag is betaald, bijvoorbeeld x minuten, verbreekt ons platform de verbinding en communiceert naar uw server dat deze klant zijn betaling heeft voldaan.

 

ō    Betalen per gesprek

De website-bezoeker belt naar uw servicenummer. De beller betaalt hiervoor een vast bedrag per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek. Het Incretel-platform communiceert naar uw server dat de betaling is gedaan.

 

Internationale Nummers

 

Dankzij het internationale netwerk van Incretel levert Incretel u ook buiten de landsgrenzen een optimale service. Of het nu gaat om servicenummers, SMS diensten, virtuele nummers of 0800 Universal Freephone Numbers (internationale gratis nummers). Voor al deze diensten in BelgiŽ en ver daarbuiten heeft u slechts ťťn aanspreekpunt.

ō  Service nummers naar het buitenland

Incretelkan de gesprekken routeren naar iedere bestemming in de wereld. Waar u ook wenst.

En uiteraard tegen voordelige tarieven.

ō  Service nummers in het buitenland

Incretel kan servicenummers verzorgen in het buitenland. Een aantal voorbeelden zijn:  

AustraliŽ

Frankrijk

MacedoniŽ

SloveniŽ

Barbados

Grenadines

Marokko

Slowakije

BelgiŽ

Griekenland

Mexico

Spanje

Bermuda

Hong Kong

Nederland

St.Lucia, St. Vincent

BraziliŽ

Hongarije

Nieuw Zeeland

SyriŽ

Bulgarije

Ierland

Noorwegen

TsjechiŽ

Canada

ItaliŽ

Oman

Tobago

Chili

Jamaica, St. Kitts

Oostenrijk

Trinidad 

Cyprus

JordaniŽ

Polen

TunesiŽ

Denemarken

Koeweit

Portugal

Verenigd Koninkrijk

Dominica

KroatiŽ

Qatar

Verenigde Arabische Emiraten

Duitsland

Letland

RoemeniŽ

Verenigde Staten

Egypte

Libanon

Rusland

Zuid Afrika

Estland

Litouwen

Saoedi ArabiŽ

Zweden

Finland

Luxemburg

ServiŽ

Zwitserland

 

 

IVR

 

ō  Waarom IVR?

Als klanten ergens een hekel aan hebben, dan is het aan eindeloos te moeten wachten als ze een bedrijf bellen om inlichtingen of om een klacht in te dienen. Toch bezuinigen veel bedrijven in economisch moeilijke omstandigheden juist op telefonische contacten.

 

Dat is niet slim, want 50 procent van de consumenten stapt uit ergernis over op de concurrent. Lang wachten, eindeloos worden doorverbonden of helemaal geen menselijke stem te horen krijgen: het kan consumenten behoorlijk irriteren. Uit onderzoek blijkt dat 50% van de consumenten in 2004 van dienstverlener is veranderd vanwege de slechte telefonische bereikbaarheid, 82% heeft een hekel aan lang moeten wachten, 77% aan steeds dezelfde informatie aan verschillende personen moeten doorgeven en 70% aan geen duidelijk antwoord op vragen krijgen. Gemiddeld wordt de consument bijna 6 minuten in de wacht gezet en krijgt hij 2,7 verschillende werknemers aan de lijn. Het onderzoek betrof tien dienstverlenende sectoren, waarvan de nutsbedrijven het slechtst scoorden.

 

Bij soortgelijk onderzoek van softwarebedrijf Corizon kwam de telecom sector als slechtste uit de bus. In de toekomst zullen bereikbaarheid en efficiŽnte afhandeling van telefoontjes een steeds belangrijkere bron van klantentrouw vormen." (bron: MKBnet)

 

ō  Hoe voorkom je het?

Door gebruik te maken van IVR (Interactieve Voice Response) toepassingen. Uw klanten kunt u direct routeren naar de juiste afdeling. Tijdens piekmomenten medewerkers automatisch laten bijschakelen. Thuiswerkers bereikbaar houden, ook voor oproepen van buiten het bedrijf. Wachttijden kunnen aanzienlijk worden verkort, klanten kunnen sneller naar de juiste afdeling. U weet hoe belangrijk klantcontact is. U leest niet voor niets deze pagina. Neem gerust contract met ons op, samen met u kijken we naar de oplossing welke past bij uw bedrijf.

 

Een kleine greep uit de andere mogelijkheden van een IVR:

 

ō  IVR-keuze

Via een voice-responce-menu kan de beller de voor hem relevante keuze kenbaar maken door het intoetsen van een getal.

 

ō  Wachtrij

Eťn of meer call-agents kunnen calls ontvangen door in te loggen.

Inkomend verkeer wordt doorgeschakeld naar een beschikbare agent.

Indien er geen agent beschikbaar is, wordt de beller in een wachtrij geplaatst en door geschakeld zodra een agent beschikbaar is.

Er kan wachtmuziek of een commercial afgespeeld worden.

 

ō  Opnemen gesprekken

Alle in- en uitgaande gesprekken kunnen worden opgenomen.

 

ō  Voice to E-mail

Bellers wordt de mogelijkheid geboden om een voicemail in te spreken.

Deze worden als Wav bestand per mail opgestuurd.

 

ō  Staat uw wens er niet bij?

Dit is slechts een greep uit de vele mogelijkheden. Neem gerust contact op met de adviseurs van Incretel om samen te zien hoe uw bereikbaarheid nog verder geoptimaliseerd kan worden

 

SMS / MMS Diensten

 

ō  Waarom SMS?

Niets heeft zo'n vlucht genomen als de mobiele telefoon. Daarmee heeft ook SMS een verandering ondergaan. Werd dit eerst gebruikt door jongeren, nu blijkt deze toepassing ook steeds meer zakelijk gebruikt te worden. En niet zonder succes. SMS is niet meer weg te denken bij TV en Radio, maar ook als afspraakbevestiging, melding dat een bestelling klaar ligt of een reparatie gereed is. Door gebruik te maken van SMS kunt u uw doelgroep door ťťn druk op de knop een persoonlijk bericht sturen. Nog een stap verder: door koppeling met uw systeem of outlook kunt u dit proces geheel automatiseren.

ō  Wat is MMS?

MMS is de mogelijkheid om van of naar uw mobiele telefoon foto's of korte filmpjes te sturen. MMS geeft u de gelegenheid om uw doelgroep direct te betrekken in uw marketingcampagne. Bijvoorbeeld: uw klanten kunnen met MMS een foto van uw product of reclame-uiting sturen zodat er via uw website op de leukste foto gestemd kan worden. Hierdoor genereert u veel verkeer naar uw website, uw doelgroep is actief met uw product of reclame-uiting. U kunt ook denken aan informatieverstrekking over beschikbare huizen of foto's die gemaakt zijn tijdens een evenement. De mogelijkheden zijn eindeloos.

ō  Incretel Voorbeelden van Premium SMS

Micropayment systemen downloaden van ringtones, logo's, games, SMS als opdrachtbevestiging bestel systeem via SMS, SMS chat, SMS dating, Sms& Win, Sms Game, Sms Quiz, Sms Vote beurskoersen, weer, sport(nieuws), horoscoop, moppen, ... en zo verder.

 

ō  Internationaal SMS

Niet alleen in BelgiŽ levert Incretel SMS diensten maar ook ver daarbuiten. Op dit moment kan Incretel u SMS diensten aanbieden in meer dan 30 landen. Niet alleen het versturen van SMS berichten, maar ook Premium SMS berichten. Zo kunnen we tot ver over de grens u een aangepaste dienst leveren. Incretel informeert u over de mogelijk- en onmogelijkheden per land zo een voor u zo optimaal mogelijke dienst te kunnen bieden.

ō  Landen waar Incretel u SMS diensten kan aanbieden zijn:

 

Incretel heeft de mogelijkheid om in vele landen SMS diensten te leveren. Een aantal voorbeelden zijn:

ArgentiniŽ

Griekenland

Nieuw Zeeland

Taiwan

AustraliŽ

Hong Kong

Noorwegen

Thailand

BelgiŽ

Hongarije

OekraÔne

TsjechiŽ

BraziliŽ

Ierland

Oostenrijk

TunesiŽ

Bulgarije

India

Peru

Turkije

Canada

IndonesiŽ

Polen

Verenigd Koninkrijk

Chili

ItaliŽ

Portugal

Verenigde Arabische Emiraten

China

JordaniŽ

RoemeniŽ

Verenigde Staten

Colombia

KroatiŽ

Rusland

Vietnam

Denemarken

Letland

Saoedi ArabiŽ

Yemen

Duitsland

Litouwen

ServiŽ

Zuid Africa

Egypte

MacedoniŽ

Singapore

Zweden

Estland

MaleisiŽ

SloveniŽ

 

Filippijnen

Marokko

Slowakije

 

Finland

Mexico

Spanje

 

Frankrijk

Nederland

SyriŽ

 

 

SMS / MMS to Screen

 

MMS to screen is een toepassing  om via onze MMS Gateway foto's en / of filmpjes te versturen of te ontvangen. Hiermee kunnen de bezoekers aan bijvoorbeeld een feest, concert, beurs, seminar, en zo verder, een foto maken en deze via MMS sturen. Deze foto komt op een webbased controll panel binnen waar uw moderator kan aangeven of deze gestuurde bijdrage voldoet aan uw criteria. Eenmaal goedgekeurd wordt de betreffende foto op het scherm in de zaal getoond. De gemaakte foto's zijn door u ook te downloaden om deze een volgende dag beschikbaar te zetten op uw website.

 

Een uitstekende toepassing om interactiviteit te creŽren met uw bezoekers, en extra verkeer te genereren op uw website!

Neem contact op met Incretel om te bespreken wat dit voor u kan betekenen.

 

Betaalde MSN

Betaalde MSN is een systeem dat je de gelegenheid geeft om als organisatie of bedrijf personen te laten betalen voor een MSN Instant Messenger (IM) Chat sessie. Deze sessie kan met een helpdesk zijn, een bekende persoonlijkheid of een gewild persoon. Deze noemen we in dit document VIP.

De VIP kan uit ťťn of meerdere personen bestaan werkend onder dezelfde naam. Dit is afhankelijk van hoe het systeem ingesteld wordt.

Betaalde MSN is momenteel opgezet om betaalmogelijkheden via een SMS of een betaalnummer te accepteren. In de nabije toekomst worden hier ook andere betaalvormen aan toegevoegd.

Promotie kan gedaan worden op verschillende manieren, maar in de basis is slechts het gekozen MSN adres nodig (bijv. helpdesk@jouwbedrijf.nl of een variant hierop). Deze voeg je toe aan het VIPLiveMessenger account.

Het promoten van je MSN adres kun je doen via websites, SMS, kranten, TV, etc.

Een goed voorbeeld: een persoon heeft een goede pagina op Facebook of Hyves en gebruikt zijn of haar adres. Zo gaat hij of zij met ďcontactenĒ communiceren via het VIPLiveMessenger systeem.

 

Neem contact op met Incretel om te bespreken wat dit voor u kan betekenen.

 

Copyright ģ 2010 Incretel.be